Kuntoutukset

Tietoa kuntoutuksista Kelan kautta haettavaksi (kuntoutujille maksuttomia):

Kurssille haetaan Kelan lomakkeella KU132, johon liitetään lääkärin B-lausunto. Nämä toimitetaan lähimpään Kelan toimistoon. Lopullisen kuntoutuspäätöksen tekee Kela.

Härmän Kuntokeskus

71842 Nivelreuma 21.10.2019 Sopeutumisvalmennuskurssi

71799 Nivel- ja selkärankareuma 9.9.2019, Kuntoutuskurssi työelämästä poissaoleville

71794 Nivelreuma 21.10.2019, Kuntoutuskurssi

71797 Selkärankareuma 25.11.2019, Kuntoutuskurssi

Lisätiedot: Nina Karlsberg, p. 050 370 5044, nina.karlsberg@harmankuntokeskus.fi

Kylpylähotelli Kunnonpaikka

SOPEUTUMISVALMENNUSKURSSIT

71836                 Nivelpsoriasiskurssi                                                                                 05.08.2019

71837                 Nivelpsoriasiskurssi                                                                                    25.11.2019

71835                 Reuma-sopeutumisvalmennuskurssi           Selkärankareuma

Työelämässä oleville, sinne palaaville, kuntoutustuella oleville tai opiskelijoille                30.09.2019

71832                 Reuma-sopeutumisvalmennuskurssi              Nivelreuma

Työelämässä oleville, sinne palaaville, kuntoutustuella oleville tai opiskelijoille                18.11.2019

71833                 Reuma-sopeutumisvalmennuskurssi              Nivelreuma

Työelämässä oleville, sinne palaaville, kuntoutustuella oleville tai opiskelijoille                16.12.2019

KUNTOUTUSKURSSIT

71788    Reuma-kuntoutuskurssi                         Selkärankareuma

Työelämässä oleville, sinne palaaville, kuntoutustuella oleville tai opiskelijoille                16.09.2019

71789     Reuma-kuntoutuskurssi                         Selkärankareuma

Työelämässä oleville, sinne palaaville, kuntoutustuella oleville tai opiskelijoille                09.12.2019

71786     Reuma-kuntoutuskurssi                           Nivelreuma

Työelämässä oleville, sinne palaaville, kuntoutustuella oleville tai opiskelijoille                14.10.2019

Jani Heikkurinen, kuntoutusasiantuntija

p. 044 788 9493, jani.heikkurinen@kunnonpaikka.fi

Reumaliiton kursseja

Parikurssit:

Parisuhde ja seksuaalisuus 30.9.-4.10.2019, Nokia Eden. Hakuaika päättyy 26.8.

Kun kipu ei näy parisuhteessa 11.-15.11.2019, Siilinjärvi. Hakuaika päättyy 7.10.

Yksilökurssit:

Fibromyalgia ja kipu I osa 7.-11.10 2019 ja II osa 27.-29.3.2020, Nokia Eden. Hakuaika päättyy 3.9.2019.

Lisätietoja www.reumaliitto.fi/sopeutumisvalmennus tai Reumaliiton Leena Loposelta, 040 504 4536, leena.loponen(at)reumaliitto.fi.