Tietoa yhdistyksestä

Näin hauskaa oli Soten abc koulutuksessa helmikuussa 2018
Ihanat opettajamme Katja ja Alicia

Hyvinkään Reumayhdistys ry on Hyvinkäällä toimiva kansanterveys-, vammais- ja liikuntajärjestö, joka on perustettu 1973. Yhdistys kuuluu jäsenenä Suomen Reumaliittoon sekä Hyvinkään Yhdistykset  ry:n. Ensisijaisesti yhdistys toimii jäsenistönsä tukena ja yhdyselimenä sekä valvoo jäsentensä yhteiskunnallisia oikeuksia. Jäsenmäärämme 31.12.2017 on 502 jäsentä.

Toiminnallamme pyrimme kehittämään ja edistämään reumasairauksien hoitoa, kuntoutusta, sosiaaliturvaa ja muita palveluja. Jäsenistön kuntoutus-, valistus-, virkistys-, vertaistuki- ja liikuntamahdollisuuksien järjestäminen, tiedonjako sekä elinolojen parantaminen ovat tärkeimpiä toimintamuotoja.

Kattojärjestömme Suomen Reumaliitto ry tekee merkittävää vaikutustyötä valtakunnallisella tasolla, jotta reumaa sairastavien etu otettaisiin huomioon poliittisessa päätöksenteossa. Reumaliitto myös toimittaa jäsenistölle neljä kertaa vuodessa ilmestyvää Reuma-lehteä.

Tietosuojaselosteet

Hyvinkään Reumayhdistyksen tietosuojaselosteet on päivitetty 8.8.2018 EU:n 25.5.2018 voimaan tulleiden yleisen tietosuoja-asetusten mukaisesti.

Järjestöpäivät Tampereella 10.-11.2.2018. Mukana menossa Ritva Enäkoski, Satu Gustafsson, Tarja Filatov sekä Maria Ekroth.