Tietoa yhdistyksestä

Synttärisankareita ravintola Harlekiinissä 2021

Hyvinkään Reumayhdistys ry on Hyvinkäällä toimiva kansanterveys-, vammais- ja liikuntajärjestö, joka on perustettu 4.10.1973. Yhdistys kuuluu jäsenenä Suomen Reumaliittoon sekä Hyvinkään Yhdistykset  ry:n. Ensisijaisesti yhdistys toimii jäsenistönsä tukena ja yhdyselimenä sekä valvoo jäsentensä yhteiskunnallisia oikeuksia.

Toiminnallamme pyrimme kehittämään ja edistämään reumasairauksien hoitoa, kuntoutusta, sosiaaliturvaa ja muita palveluja. Jäsenistön kuntoutus-, valistus-, virkistys-, vertaistuki- ja liikuntamahdollisuuksien järjestäminen, tiedonjako sekä elinolojen parantaminen ovat tärkeimpiä toimintamuotoja.

Kattojärjestömme Suomen Reumaliitto ry tekee merkittävää vaikutustyötä valtakunnallisella tasolla, jotta reumaa sairastavien etu otettaisiin huomioon poliittisessa päätöksenteossa. Reumaliitto myös toimittaa jäsenistölle neljä kertaa vuodessa ilmestyvää Reuma-lehteä.

Tietosuojaselosteet

Hyvinkään Reumayhdistyksen tietosuojaselosteet on päivitetty 1.11.2021 EU:n 25.5.2018 voimaan tulleiden yleisen tietosuoja-asetusten mukaisesti.

Lehtolan Majalla syksyllä 2021
Pieni ele-lerääjät 2021