Yhdistyksen retket ja muu virkistys

Yhteiset matkat

Kesäretki Hamina Tattooseen la 16.7. Hinta jäsenille 80 euroa sis. matkan, lounaan ja paraatilipun, matkalla pidettävien taukojen ruokailu omakustanteinen.  Lähtö tallilta klo 8.00 ja Linjalasta klo 8.05. Lisätied. Riitta-Liisa puh. 044 540 5022.

Virkistysretki Vaasaan ke 10. - pe 12.8. Matkalla tutustutaan opastetusti Merenkurkun saariston mielenkiintoisimpiin kohteisiin sekä maalta että mereltä käsin. Maailmanperintöportin näyttely esittelee kuinka jääkausi, maankohoaminen, aallot ja jää ovat vaikuttaneet saaristomaisemaamme ja ihmisten elämään vuosituhansien ajan. Merenkurkun saariston lisäksi tutustumme Vaasan kaupunkiin opastetulla kiertoajelulla, näemme Suomen kauneimman meteoriittikraaterin Söderfjärdenin sekä vierailemme Ylen suositun Strömsö ohjelman kuvauspaikkana toimivassa huvilassa. Majoitumme joko idyllisessä majatalossa Mustasaaren Björköbyssä tai hotellissa Vaasan keskustassa.

Hinta: alk. 420 € / henkilö sisältäen: - Bussikuljetukset Hyvinkään Liikenne Oy:n uusiutuvalla polttoaineella kulkevalla bussilla - Majoituksen kahden hengen huoneessa Original Sokos Hotel Vaakunassa aamiaisella - 2 x lounaan - Opastetun Bodvattnet-luontopolkukierroksen - Sisäänpääsymaksun Maailmanperintöportin Weichsel-näyttelyyn - Opastetun tutustumisen Weichsel-näyttelyyn - Risteilyn Vaasan saaristossa - Opastetun kiertoajelun Vaasassa -Opastetun tutustumisen Strömsö -huvilaan - Matkanjohtajan palvelut Lisähintaan: - Majoitus kahden hengen huoneessa jaetulla suihku ja wc tiloilla Merenkurkun Majatalossa, hinta 437 € / hlö / 2hh - Majoitus kahden hengen huoneessa omalla suihkulla ja wc tiloilla Merenkurkun Majatalossa, hinta 457 € / hlö / 2hh. - Majoitus yhden hengen huoneessa Merenkurkun Majatalossa, hinta 467 € / 1hh - Majoitus yhden hengen huoneessa Original Sokos Hotel Vaakunassa, hinta 486 € / 1hh  - (Huom! vain Merenkurkun Majatalossa majoittuvilla 2 x illallinen sisältyy majoituksen hintaan)

Lisätietoa:  Uudenmaan Seuramatkat, puh. 019 4274 700. Muista mainita Hyvinkään reumayhdistys!

Teatterimatka Riihimäen teatteriin ke 12.10.2022 klo 19 alkavaan esitykseen. Esityksen kesto 45 min, ei väliaikaa. Martti Joenpolven novelliin pohjautuva esitys Kauan kukkineet omenapuut  on lyhyt, mutta pippurinen! Se kertoo omaa tietänsä kulkevasta Klaarasta vanhustentalossa. Klaaraa ei hidasta toisen jalan puuttuminen. Kun kuolema vie väkeä ympäriltä, Klaaralla on kiire elää. Esityksen musiikin on säveltänyt muusikko Anne-Mari Kivimäki, joka on tullut tunnetuksi mm. Suistamon Sähkö -yhtyeestä ja neuvostovalmisteisen Notka-haitarin uudenlaisesta käsittelystä. Ohjaus: Kari Paukkunen Rooleissa: Seela Sella ja Anne-Mari Kivimäki. Lisätied.  yhdistyksen puh. 045 1266 777. Lähtö Hyvinkään Liikenteen tallilta klo 18.15 ja Linjalasta klo 18.20. Maksu 40,00 yhdistyksen tilille FI30 5092 0920 4516 53, viite 5720.

Tarkempaa lisätietoa retkistä ilmoitetaan Aamupostin ja Viikkouutisten yhdistyspalstalla ja täällä kotisivulla!