Yhdistyksen retket ja muu virkistys

Yhteiset matkat

Kylpylämatka Pärnuun 17. - 22.4. Uudenmaan Seuramatkojen mukana.Hinta: 593 € / henkilö sisältäen: - Bussikuljetukset  - Laivamatkat kansipaikoin - Opastetun vierailun siideritilalla ja maistiaiset - Kaksi opastettua bussiretkeä Pärnun ympäristöön - Majoituksen kahden hengen standard-huoneessa aamiaisella Spa Hotel Viikingissä - Puolihoitoruokailut - Kuntosalin sekä spa- ja saunakeskuksen vapaan käytön niiden aukioloaikoina - Henkilökohtaisen hoitosuunnitelman ja terveystarkastuksen - Yhteensä 13 hoitoa, 3 hoito per päivä hoitosuunnitelman mukaan. Lisätiedot Uudenmaan Seuramatkat puh. 019 4274700, ilmoittautumiset viim. 28.2., mainitse olevasi Reumayhdistyksestä, saat 10 euron alennuksen.

To 30.3.klo 18  Hyvinkääsalissa Franz Léharin Iloinen Leski -operetti. Solisteina mm. Jyrki Anttila, Hanna-Kaisa Nyrönen/Laura Pyrrö, Rolf Broman, Jouni Kokora, Tiina Vahevaara. Peruslippu 40,00 euroa, lisäksi väliaikatarjoilukulut. Ilm. viim 17.2.

La 1.7. klo 14 Krapin Hovissa Tuusulassa Robin Hawdonin Täydelliset häät -farssi. Pääosissa mm. Seppo Halttunen, Marika Huomolin, Emilia Sinisalo, Anna-Leena Sipilä, Kalle Tahkolahti, Jari Vainionkukka ja Eija Vilpas. Hinta 60 euroa sis. matkakulut ja väliaikatarjoilun. Ilm. viim. 12.5. Lähtö 1.7.2023 La 13:15, paluu n 16.45.

To 10.8. klo 19 Giuseppe Verdin Requiem Haminan Bastionissa. Suomen Kansallisoopperan suuri orkesteri ja kuoro solisteinaan mm. sopraano Silja Aalto, mezzosopraano Monika-Evelin Liiv, tenori Mika Pohjonen ja basso Matti Turunen, kapellimestarina Hannu Lintu. Kesto n. 1,5 tuntia, ei väliaikaa. Hinta 65 euroa/hlö sis. lipun ja matkan, omakustanteinen kahvitauko matkalla. Ilmoittautumiset  ja maksu viim. 14.4. Lähtö 10.8.2023 To 16:00, paluu n. 23.15.

Syksyllä kylpylämatka joko kotimaahan tai Viroon.

Lisätiedot ja sitovat ilmoittautumiset puh. 045 1266 777. Tilinumero FI30 5092 0920 4516 53, viite 5720.

Tarkempaa lisätietoa retkistä ilmoitetaan Aamupostin ja Viikkouutisten yhdistyspalstalla ja täällä kotisivulla!