Yhdistyksen retket ja muu virkistys

Yhteiset matkat

Syysretki Lehtolan pihapiiriin su 25.9. klo 13-15. Yhdistys tarjoaa kahvit. Ilmoittautumiset yhdistyksen puh. 045 1266 777 viim. 22.9. Kerro samalla tarvitsetko/tarjoatko kyydin.

Teatterimatka Riihimäen teatteriin ke 12.10.2022 klo 19 alkavaan esitykseen. Esityksen kesto 45 min, ei väliaikaa. Martti Joenpolven novelliin pohjautuva esitys Kauan kukkineet omenapuut  on lyhyt, mutta pippurinen! Se kertoo omaa tietänsä kulkevasta Klaarasta vanhustentalossa. Klaaraa ei hidasta toisen jalan puuttuminen. Kun kuolema vie väkeä ympäriltä, Klaaralla on kiire elää. Esityksen musiikin on säveltänyt muusikko Anne-Mari Kivimäki, joka on tullut tunnetuksi mm. Suistamon Sähkö -yhtyeestä ja neuvostovalmisteisen Notka-haitarin uudenlaisesta käsittelystä. Ohjaus: Kari Paukkunen Rooleissa: Seela Sella ja Anne-Mari Kivimäki. Lisätied. yhdistyksen puh. 045 1266 777.

Tarkempaa lisätietoa retkistä ilmoitetaan Aamupostin ja Viikkouutisten yhdistyspalstalla ja täällä kotisivulla!